11. lip. 2019.

Ako je Spaček bio veseli avanturista, onda je njegova terenska verzija Citroën Méhari bila i ostala jedan od najotkačenijih automobila u povijesti.

Ideja za Méhari nastala je u glavi Rolanda Paulzea d´Ivoya de la Poylea, osnivača i vlasnika tvrtke SAEB, koja se bavila proizvodnjom plastike i surađivala je s Citroenom. U pokušaju da materijalizira ideju lakog i krajnje jednostavnog terenskog vozila pomogli su mu dizajner Jean Louis Barrault i tehničar Jean Darpin, a konačni proizvod razvijen na osnovi Citroena 2CV predstavljen je polovicom svibnja 1968. godine.

Automobil je iznenadio svojim razigranim izgledom, ali i oduševio krajnje jednostavnom i pouzdanom konstrukcijom. S desetak elemenata karoserije od ABS plastike Mehari nije trebalo bojati, a na vagi je pokazivao tek nešto više od pola tone. Stoga mu je nejaki dvocilindrični boxer od 26 KS bio sasvim dovoljan za izlete izvan asfalta. Mogao je pojuriti preko 100 km/h, a nosio je poput mrava gotovo koliko je i težio (400 kg).

Godine 1972. prigrlila ga je i francuska vojska za lakše terenske zadatke, a 1979. stiže model u 4×4 izvedbi, čime se dodatno potencirala svestranost automobila. Mehari je oduševio svijet širokim spektrom mogućnosti, pa ne čudi što je poživio do 1988. godine. Proizveden je u više od 145.000 primjeraka, a nasljednika nije još uvijek dobio.

U pogonu Reklam PLAST-a izradili smo kompletan Citroën Méhari.

Citroën Méhari Reklam PLAST
Citroën Méhari Reklam PLAST
Citroën Méhari Reklam PLAST
Citroën Méhari Reklam PLAST
Citroën Méhari Reklam PLAST
Citroën Méhari Reklam PLAST
Citroën Méhari Reklam PLAST
Citroën Méhari Reklam PLAST

 

Evo i nekoliko fotografija snimljenih tijekom proizvodnje automobila Citroën Méhari.

X